De verrassing - Reisverslag uit Riel, Nederland van Willem Jong - WaarBenJij.nu De verrassing - Reisverslag uit Riel, Nederland van Willem Jong - WaarBenJij.nu

De verrassing

Door: Willem

Blijf op de hoogte en volg Willem

21 Augustus 2014 | Nederland, Riel

Donderdagavond is scoutingavond. Deze donderdag eigenlijk nog niet, omdat het nog vakantie is. Maar omdat ik zaterdag al ga, hebben we de eerste club een week naar voren gezet zodat ik de kinderen nog een keer kan zien. Tijdens de club hebben we de kampfilm van afgelopen kamp teruggekeken. Na de film nam Daphne het woord om mij te bedanken en mij namen de kinderen en de leiding heel veel succes en plezier te wensen tijdens mijn stage in Amerika. Teun vroeg zijn eigen nog heel lief af bij wie hij dan de komende tijd in de rug en op de schouders moet gaan zitten. Na de club stelde Daphne ook voor om bij mij thuis nog gezellig wat te drinken. Waarom niet. Daphne en Sander waren met de auto en Peter, Sacha en ik volgende op de fiets. Thuis aangekomen deed ik de schutting open en ''SURPRISE!!!!!!!!!!''. Half Riel, en een beetje Poppel en een beetje Gilze stonden daar. Echt een verrassing. Ze hadden een afscheidsfeestje georganiseerd. Heel erg leuk en ik had helemaal niets door. We hebben gezellig in het tuinhuisje gekeuveld. Toen iedereen er was hebben we nog een foto gemaakt met zijn allen. Uiteindelijk dan echt afscheid van iedereen genomen, behalve van Teun en Sander. Zij konden me nu al niet missen en zouden vrijdagavond nog langskomen ;)! Het was echt een gezellige, leuke maar onverwachte avond. Morgen de laatste dingen nog in mijn koffer doen en 's avonds komen Danielle, Marcel, Ilse, Sander en Teun nog langs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 16791

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 14 Juli 2015

Stage USA

Landen bezocht: