De eerste dag - Reisverslag uit South Burlington, Verenigde Staten van Willem Jong - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit South Burlington, Verenigde Staten van Willem Jong - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Willem

Blijf op de hoogte en volg Willem

25 Augustus 2014 | Verenigde Staten, South Burlington

De eerst dag in Amerika begint al vervelend. De aanwezige wekker op de kamer stond op 7.00 in gesteld en ging dus ook af. Maar ja, gelukkig konden we nog anderhalf uur slapen voordat we naar het ontbijt gingen. Na het ontbijt besloten we naar om de straat een heel stuk af te gaan lopen. (We zitten aan een soort tweebaans provinciale weg met heel veel hotels en garagebedrijven). Voor de middag zijn de naar het zuiden gelopen. Totdat we een bier/wijn/andere dranken/pizza/sandwich-winkeltje tegen kwamen waar we wat water hebben ingeslagen. Toen we weer terug waren in het hotel hebben we op bed uitgerust en rond de middag zijn we weer naar het zuiden gelopen, maar nu naar de Subway om een broodje te halen. BROODJE?!?! Hij was bekant een halve meter lang en er zat zoveel op dat hij met moeite dicht gepropt moest worden. Op het hotel terug aan gekomen zijn we gaan zwemmen en hebben we lekker in de whirlpool gezeten. Rond zes uur hebben we de straat een stuk naar het noorden afgelopen. Bij de Verizon nog gevraagd of ze een SIM-kaart hadden die in onze telefoons kon, maar die hadden ze niet. Toen maar verder gelopen naar de McDonald's, waar we wel iets konden halen. (PS. In Nederland zijn de McWraps honderd keer lekkerder) Weer terug in het hotel lekker op bed gelegen en deze blog geschreven. Ik heb nog niet echt het idee dat ik in Amerika ben. Maar het is het best mooi. Ook de mensen zijn hier erg aardig. Morgen gaan we naar Downtown Burlington en naar de Universiteit.

• 25 Augustus 2014 - 05:25

Frank En Corné :

Hee kerel, wij zijn waarschijnlijk een van de eerste die je verslag lezen, aangezien in Nederland iedereen nu nog op 1 oor ligt te snurken. Hongkong tijd is ca 11 later dan bij jou, dus maandag middag half 12 als we dit lezen.
    Wij zijn ook minder blij, omdat we Hongkong gaan verlaten, maar die wekker zou ik meteen het raam uit gooien!
    Geniet van je wandelingen, en je komt vast nog betere, meer Amerikaanse dingen tegen. Als je zelf maar geen Amerikaans accent gaat aannemen

• 25 Augustus 2014 - 05:32

Frank En Corné :

有乐趣在美国

Frank en Corné

• 25 Augustus 2014 - 11:16

Jochem De Jong:

Het klinkt op die wekker na al best goed..... whirlpool...Mac...subway!

Maar weet je zeker dat je een echte de Jong bent?

Want een winkeltje met bier wijn en andere dranken ... en jij koopt water?! (:

Veel plezier daar!!

• 25 Augustus 2014 - 12:19

Theavandewiel:

Hello Bill,

Het klinkt al goed! Je hebt al veel indrukken opgedaan.
    Het water drinken zal wel overgaan als je je draai gevonden hebt.(haha)

groetjes,

• 25 Augustus 2014 - 16:29

Jeroen:

Hoi Willem,

Zo te lezen is het toch wat wennen daar in USA. Misschien dat je nu wel wat kilo's zwaarder bent als je weer voet zet op Nederlandse bodem. Verder kon ik het niet laten om uit te zoeken hoe jullie hotel eruit ziet. Ik moet zeggen..... echt Amerikaans, maar zeker de moeite waard. Ik zal zeggen. Geniet nog van je weekje vakantie. (mag ik toch wel zeggen?) En natuurlijk succes op je stage. Dat wordt helaas een half jaar lang alleen met 132 naar Breda. En o ja, we Skypen nog een keer.

Groetjessss.

• 25 Augustus 2014 - 23:24

Berry En Liesbeth:

Wat leuk dat we je nu kunnen volgen op je blog. De foto's laten mooie blauwe luchten zien. Zijn we hier jaloers op. Het regent hier nu volop(wat het hier bijna nooit doet op de regte heide). Geniet van je eerste week, want volgende week begint het serieuze werk. We hopen dat je ons goed op de hoogte houd van al je gebeurtenissen.

• 27 Augustus 2014 - 07:49

Familie Oomen:

Hey willem,
    Klinkt allemaal wel goed, jongen. Je gaat 't daar vast maken.
    Geniet ervan en natuurlijk succes met je stage.
    En ja, dat de mensen aardig zijn........dat kan toch niet anders tegenover jou, willem.

Leuk om je zo toch te kunnen blijven volgen willem!

Groeten uit de 'ouwe boan'